Skummelt å endre hårsveis!

Jeg har hatt veldig kort hår i nesten 15 år. For noen måneder bestemte jeg meg for å la håret få vokse ut. Jeg skal få en helt nytt hårsveis, og jeg aner ikke hvordan det kommer til å bli. Det er merkelig å se at håret nå blir lengre og lengre. Jeg går innom frisøren hver 6.uke for å holdelitt kontroll på fasong og slitasje. Men nå skal det virkelig bli masse mer hår på mitt hode. Jeg er veldig spent på hvordan dette ender opp. Jeg vet at det kommer til å ta veldig lang tid, men jeg skal holde ut. Det er jo ganske spennende å endelig tørre noe helt nytt! Jeg er bare litt utålmodig iblant. 

Ungene mine har kun sett meg med kort frisyre, og synes dette er veldig rart. Mamma skal liksom bare være slik som hun alltid har vært. Men nå er tiden inne for en stor forandring, og jeg er kommet godt i gang. Håret vokser jevnt og trutt. Nå er det litt mer jobb med å ha et fint hår enn tidligere. Men det skal nok gå veldig fint det også. Jeg er så klar for å endre mitt utseende. Det er på tide med en liten oppgradering på denne damen! Når man virkelig kjenner inni seg at man trenger en forandring, da må man bare komme i gang!

Jeg er sikker på at der kommer stunder hvor jeg egentlig vil gi opp. Men det skal ikke skje denne gangen. Nå skal det bli noen år med lengre hår på denne damen her! Jeg gleder meg til å se resultatet en vakker dag! Foreløpig forsøker jeg å håndtere en litt sånn vill hårfrisyre som er mellom barken og veden., Liksom ikke langt og ikke kort. Så det er litt kaos akkurat nå, men det var jeg forberedt på. Dette blir en spennende reise! Jeg håper at Du henger med videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg