Gøy med live videoer!

Jeg har begynt å ha noen livevideoer på Facebook. Det er ganske skummelt, men veldig kjekt! Det er jo ikke alltid så veldig mange seere der og da, men det er mange som ser videoen i etterkant på Facebook. Det er ganske rart å se at flere hundre mennesker ser mine videoer i løpet av døgnet. Jeg merker at jeg når ut til mange mennesker med mitt budskap, og at video skaper en nærhet til dere som leser bloggen min, og følger meg på sosiale medier. Jeg kommer til å gjøre mer av dette fremover. For jeg tenker at det er en viktig mulighet for å nå ut med mitt budskap til akkurat DEG!

Jeg har virkelig pushet meg selv ut av komfortsonen! Det er jo ganske utfordrende å sende direkte uten filter. Man blottlegger seg selv, og man må være veldig skjerpet. Når jeg i tillegg ikke skriver manus på forhånd, ja da blir det nært og personlig. Jeg vet at noen liker det veldig godt, og at noen helt sikkert synes at jeg er teit. Men jeg tenker at dersom det hjelper et menneske, så er det verd det! Jeg fikk for en tid tilbake en flott tilbakemelding. Det varmet hjertet mitt veldig, og det gav meg nytt mot til å fortsette med videoer i min jobb.

For selv om jeg ikke tjener penger på blogg eller videoer, så ser jeg på det som min “jobb”. Det er formidling som skal bli mitt levebrød etter hvert, og da må jeg komme meg ut i det offentlige rommet. Jeg gleder meg til å fortsette denne reisen sammen med alle Dere! Det varmer hjertet mitt at så mange mennesker faktisk følger med meg, og det inspirerer meg veldig! 

Tusen takk for at Dere ser mine videoer, leser min blogg og gir meg flotte tilbakemeldinger!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg