Deilig å kunne hjelpe andre mennesker!

Jeg har levd et liv som har gitt meg mange erfaringer på både godt og vondt. Det er utrolig sterkt og godt når jeg merker at jeg kan få hjelpe andre mennesker. Det er en egen følelse når man kan gjøre en god gjerning for mennesker som trenger litt ekstra hjelp og støtte i sin hverdag. Jeg merker veldig at jeg blir rørt. For det er sterkt å se at ordene mine kommer til en sjel som trenger det. Da merker jeg at det gjør noe med meg. Jeg får snudd det vonde til noe godt som jeg kan bruke. Jeg trenger slike opplevelser. For det gir livet mitt en ny mening. Da er fortiden min ikke bare svart og vanskelig. Jeg er utrolig heldig som kan jobbe med disse tingene. Sammen kan vi gjøre en forskjell!

Jeg brenner for å være et medmenneske som gir en hjelpende hånd! Jeg jobber for åpenhet rundt psykisk helse, og viser ansiktet mitt. Jeg er sterk nok til å bidra i denne jobben med “hele” meg. Jeg kjenner at det er riktig for meg personlig. Det er det som jeg ønsker å formidle gjennom blogg, videoer og foredrag. Livet inneholder så uendelig mange nyanser. Noen dager er lysere enn andre. Men jeg merker veldig godt at det gjør meg sterkere. Jeg kjenner at jeg har funnet det som jeg vil jobbe med fremover! Jeg våger å prate offentlig om min historie og psykiske helse. Rett og slett fordi jeg vet at veldig mange mennesker ikke skjønner alvoret, og mangler kunnskap angående psykiske utfordringer! 

Jeg prater og skriver fra hjertet mitt. Jeg er personlig og brutalt ærlig. Det er lite filter på det som jeg formidler. Jeg verner kun om det aller mest vonde og private. Jeg har kommet frem til at dette gjør meg godt. Selv om det til tider stormer rundt meg, så står jeg stødig gjennom det. Jeg skal fortsette med min “jobb”! Jeg stikker hodet mitt frem. De som ikke liker det, trenger ikke høre eller lese mine innlegg. Det er fritt valg. Men jeg ønsker å fortsette med dette. For jeg vet at det faktisk betyr noe for mange mennesker. Og det betyr veldig mye for meg selv også! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg