Du er en ROSE!

Du er en vakker skapning. Du har mange lag. Du har mange evner og talent. Du er unik og verdifull. Ingen er som DEG! Hver dag skal du minne deg selv på alt det gode som finnes i akkurat DEG! Du har mange ting som du mestrer. Små ting som du kanskje ikke ser selv i en travel hverdag. Men du er full av nydelige farger i din personlighet! Jeg håper at DU lar deg selv vokse, og springe ut som en nydelig rose! Jeg vil at du skal vite at jeg bryr meg om deg! Der finnes alltid noen som er glad i akkurat DEG! 

Du har din egen personlighet. Ditt liv har formet deg slik som du er i dag. Livet har gitt deg oppturer og nedturer. Summen av dine erfaringer er livet ditt. Din egen minnebok. Jeg håper at Du kan kjenne på litt kjærlighet. Den viktigste kjærligheten, er den du gir til deg selv! Jeg ville bare si det til deg i dag! 

Vær glad i deg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg