Kjekt å få uventet gave!

Jeg var så heldig å få denne flotte gaven fra mine foreldre da de kom ned på besøk! Jeg ble utrolig glad for gaven, og den lyser opp på spisebordet mitt hver eneste kveld. Den er nydelig å se på, og jeg blir helt fascinert av motivet og lyset! Jeg elsker høsten, og er veldig glad i å bruke ulike lys inne i stuen for å lage en egen stemning. Det er veldig koselig på mørke kvelder! Jeg ble veldig overrasket over å få gave. Men det er utrolig koselig å få en slik gave fra mine foreldre. Ungene mine likte den også veldig godt, og er raske med å sette den på om kvelden!

Det er kjekt å få uventede gaver! Når man ikke forventer noen verdens ting, så er det veldig kjekt å bli gitt en gave. Jeg har hatt en tøff periode nå, så jeg blir veldig fort rørt når der skjer positive ting rundt meg. Følelsene blir liksom veldig mye sterkere. Så gleden over gaven ble veldig stor! Jeg skal kose meg om kveldene, og tenke på min familie mens jeg ser på lyset! Det er ikke så mye som skal til. Men jeg mener det er viktig å vise sin takknemlighet. Jeg er glad for at min familie kommer ned hit iblant, og denne gangen fikk vi feiret eldstemann sin bursdag.

Små ting kan gjøre stor forskjell! Å gi en liten ting til en du er glad i, er veldig viktig og fint. Det kan gjøre en stor forskjell for den som mottar gaven. Det er ikke om og men å ta det som er dyrest eller størst. Men omtanken til et annet menneske betyr alt. Jeg ble veldig glad for å få en uventet gave denne gangen. Det er ikke så mye som skal til!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg