Jeg er hekta!

Ok. Jeg innrømmer det. Jeg er hekta på sosiale medier. Jeg har ikke anelse om hvor mange ganger jeg er innom Facebook, Instagram, Snap Chat eller Linkedln  i løpet av et døgn. Når jeg jobber med blogg og foredrag, så er sosiale medier den beste måten å nå mange mennesker raskt og effektivt. Dermed så er jeg innom der jevnt og trutt gjennom hele dagen og kvelden. Jeg poster tre blogginnlegg hver eneste dag, og jeg legger også ut videoer ganske ofte. Nå er jeg veldig aktiv fordi jeg ønsker å bli mer synlig. Jeg forsøker å gjøre både blogg og WeLG Foredrag mer synlig for folk. Jeg må vise at jeg finnes, og forsøke å gi et positivt inntrykk av meg selv.

Når jeg har postet et innlegg på bloggen eller en video, så er det viktig å være aktiv. Jeg skal svare på alle kommentarer som kommer. For jeg ønsker å ha en nær kontakt med leserne mine, og det er veldig viktig å gi tilbakemeldinger til Dere! Jeg forsøker så godt jeg bare kan. Men det medfører jo en viss avhengighet. Jeg er veldig mye på sosiale medier. Noen ganger er det skremmende mye. Da forsøker jeg å legge vekk telefonen en stund. fokusere litt på andre ting. Men jeg har valgt å jobbe med formidling, og da er sosiale medier de kanalene som fungerer aller best!

Jeg liker å være aktiv! Det er både kjekt og spennende å kommunisere med mine lesere. Jeg er veldig takknemlig for alle Dere som følger meg gjennom min hverdag her på bloggen. Uten Dere hadde det ikke vært noen vits i å jobbe med dette! Jeg tjener ingen penger på blogg, så jeg gjør det aller mest fordi jeg har et behov for å skrive! Det kan hende at bloggen etter hvert blir en inntektskilde, men det gjenstår å se! Foreløpig er jeg ikke kommet i gang med slike ting. Jeg har god tid, og jobber veldig langsiktig!

Håper Du blir med videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg