Hard jobbing gir resultater!

Her om dagen begynte jeg å tenke over en del ting. Jeg måtte tenke over hvordan livet har endret seg for meg og min familie. Jeg kom raskt til en konklusjon om at livet har blitt veldig mye roligere og bedre. Det føles veldig godt, og det er fortsatt en vei å gå. Men jeg ble faktisk veldig stolt over meg selv også. For jeg har jammen meg kommet langt. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv i mange år. Nå kan jeg faktisk klare veldig mange ting, og jeg tørr veldig mye mer. Det er utrolig godt å tenke på. Jeg har funnet en trygghet i meg selv. Jeg må fortsatt jobbe med meg selv på mange områder, men det er viktig å være glad for de målene som man allerede har oppnådd!

Jeg tørr å være synlig! Nå tar jeg bilder av meg selv overalt. Jeg våger å poste bilder, og jeg tørr å ha photoshoot til bloggen min jevnlig. Jeg har også begynt å poste videoer. Det er faktisk veldig utfordrende for meg, men samtidig veldig kjekt. Jeg har blitt enig med meg selv om å satse. Nå skal jeg gi drømmen min en sjanse, og jobbe langsiktig. Jeg håper at det vil gi resultater etter hvert som tiden går. Jeg er nemlig veldig sta når det kommer til å oppnå egne mål! Det som jeg virkelig bestemmer meg for, blir ofte en realitet. Men det handler om å bevare seg selv oppi alt som skjer. Derfor kan jeg ikke gi flat pedal. Kropp og helse skal være med meg på denne reisen!

Heldigvis har jeg støtte i min familie. Hadde det ikke vært for dem, så ville livet mitt vært veldig vanskelig. Jeg er svært heldig som har en ektemann som lar meg holde på med mine ting. Vi har funnet våre grenser, og vi jobber utfra dem. Det er jeg som er synlig, og ikke resten av den herlige gjengen min. Jeg er stolt over de stegene jeg har tatt! Nå er jeg endelig i gang med å jakte på drømmen min!

Gjennom hard jobbing over tid skal jeg nå drømmene mine !

Vi blogges-1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg