Jeg digger Norsk Pop!

Jeg har alltid elsket norsk musikk. Helt siden jeg som liten jente spile kassetter i min velbrukte kassettspiller, så har jeg vært veldig glad i norsk musikk. Jeg tror det handler litt om at da forstod jeg hva de sang. Jeg har alltid vært opptatt av sangtekster, og kunne veldig mange sanger utenat. Nå er jeg derfor veldig begeistret for å ha funnet Norsk Pop som egen radiokanal på Dabb(ikke sponset). Der spiller de kun sanger på norsk, og de spiller både gamle nye sanger. Det er så herlig å høre på. Jeg digger det rett og slett, og har endelig begynt å ha på radio hjemme.

Jeg hører alltid på Norsk Pop når jeg jobber med bloggen min. Det er deilig å ha rolig og fin musikk i bakgrunnen mens jeg jobber med innleggene mine. Det er liksom en del av  pakken. Jeg trenger musikk veldig ofte, og det har en beroligende effekt på meg. Der kommer ofte sanger som jeg kan, og da kan jeg synge med uten å tenke meg om. Jeg spiller også i bilen, og da liker jeg ganske høy musikk. Når jeg skal kjøre lange strekk alene, så er det fullt trøkk på radioen. Det er rart hvordan det hjelper meg til å ha det fint inni meg selv. 

Jeg har forsøkt å lytte på andre kanaler, men det er alltid denne jeg faller tilbake til. Det har alltid vært norsk musikk som er tingen for meg. Det gir meg nære tekster, og det gir meg fred i sjelen. Jeg skjulte det ganske godt da jeg vokste opp. For jeg hang meg ikke på de amerikanske og engelske popidolene. Da var det litt sært at jeg satt hjemme og lyttet til norske artister i det skjulte! Nå er det ikke noe som jeg skjemmes over i det hele tatt! Alle har hver sin musikksans, og dette er min favoritt! Jeg digger den!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg