#Metoo❤️

I disse dager pågår det en aksjon på Internett. Alle kvinner/jenter som har vært utsatt for seksuelle overgrep eller trakassering , skriver #Metoo( jeg også) på sine sosiale medier for å støtte hverandre. Det blir gjort for å vise omfanget av kvinner som har opplevd slike opplevelser. Jeg har skrevet #Metoo på Facebook og på Instagram. Jeg er en av dem. 

Jeg vil ikke fortelle mer detaljert om min historie. Men jeg ønsker å vise verden at vi finnes! Rundt omkring oss lever enormt mange mennesker med en tung erfaring. Å oppleve krenkelser er ødeleggende, og setter dype spor. Det kan få konsekvenser i veldig lang tid. Det hjelper å se at vi er flere. Man står sammen om noe veldig viktig selv om man ikke kjenner hverandre. 

Jeg har dype sår, men de er i gang med å gro. For gjennom åpenhet, respekt og kjærlighet har jeg kommet meg videre i livet! Jeg er heldig som klarer å leve nesten helt normalt i hverdagen. Men jeg kommer aldri til å glemme helt.

#Metoo. Jeg også. Jeg er en av dem❤️

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg