Hva kommer til å skje?

Der har skjedd veldig mye i livet mitt de siste årene. Rett som det er kommer der nye utfordringer. Jeg har ofte lurt på hva som kommer til å skje fremover. For jeg havner på en eller annen måte inn i mange ting som jeg ikke hadde sett for meg. Jeg har en hverdag som er fylt opp med gode ting og aktiviteter. Det er viktig for meg å ikke ende opp passiv i en stol her hjemme. Da blir livet altfor tungt for meg personlig. Jeg jobber meg gjennom de vonde tingene, men jeg må holde meg i aktivitet. For hvis ikke, så kommer depresjoner snikende inn fra sidelinjen.

Jeg opplever at jeg blir mer kjent, og at jeg stadig får nye oppgaver. Det er krevende, men samtidig veldig givende for meg. Jeg gleder meg over de positive tingene som kommer min vei. Jeg håper at fremtiden kommer til å inneholde gode ting. Det er viktig for meg å videreutvikle meg selv og mine ressurser. Jeg vil jo så gjerne være til hjelp for andre mennesker. Jeg er veldig spent. Det skal skje så mye spennende fremover. Jeg gleder meg til å fortelle mer etter hvert. Man vet ikke hva som skjer i fremtiden, men jeg er optimist!

Langsiktig jobbing kommer til å gi resultater etter hvert! Det kan ta lengre tid enn jeg egentlig ønsker, men det er likevel en viss progresjon. Jeg ser at nye muligheter kommer til meg etter hvert som jeg jobber. Det er spennende å jobbe mot noen mål som jeg har satt selv! Det gir meg en indre motivasjon. Jeg vet at dersom jeg fortsetter med min blogg, og er synlig, så vil foredragene komme etter hvert! Det er utrolig givende å jobbe for å oppnå egne mål! Jeg vil så gjerne få til noe helt selv.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg