Åpenhet trigger følelsene mine!

Jeg er veldig åpen på bloggen min, på videoer og i mine foredrag. Jeg er sårbar, men samtidig veldig sterk. Min åpenhet trigger følelser. Både hos meg selv, og de som leser eller lytter. Følelser kommer frem i lyset på grunn av min åpenhet. Det er til tider veldig utfordrende å være meg. For jeg gir meg selv ganske store utfordringer. Det er hardt å alltid være åpen. Så derfor holder jeg en del av min historie helt for meg selv. Det er ikke noe poeng å dele absolutt alt med hele verden. Jeg trenger å ha en privat sone også, Det er faktisk veldig viktig for meg og min familie. Men jeg velger likevel å trigge mine følelser i denne prosessen. Det er faktisk med på å gjøre meg sterkere og tryggere.

Åpenhet er et viktig verktøy for meg. Det kan ikke nytte å forsøke å skjule seg bak en maske. Jeg vil være meg selv på godt og vondt. Min energi kan ikke kastes vekk på det. Den er altfor viktig for meg. Jeg vil bruke min energi på å jobbe meg selv fremover sammen med familien min. Jeg vil oppnå mine egne drømmer. Jeg ønsker så inderlig å jobbe for åpenhet rundt vår psykiske helse! Jeg vet at min stemme hjelper. Jeg får veldig mange tilbakemeldinger, og det er veldig viktig for meg. Min motivasjon øker hver eneste gang jeg får vite om mennesker som får hjelp av min blogg og mine foredrag.

Det er vanskelig i blant. Jeg legger ikke skjul på at åpenhet koster. Men det positive er sterkere enn det negative. Jeg har fått en stor fremgang, og jeg er på riktig vei i livet. Jeg har en stor trang til å fortsette med dette arbeidet. Jeg skal nå ut til enda flere etter hvert som tiden går. Jeg føler meg trygg på at jeg gjør det som er riktig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg