Jeg har mye å lære!

Det er mange ting som jeg må lære mye mer om. Jeg skal jo forsøke å bli mer synlig, og da må jeg holde meg aktiv på de fleste sosiale mediene i løpet av dagen. Jeg har rimelig god kontroll på Facebook og Instagram. Men når det kommer til Snap Chat så mangler det en del lærdom. Det er da det kommer godt med å ha tenåringer i huset. Selv om de synes mamma er rimelig treig, og at det er rart når jeg jubler fordi jeg endelig har lært meg til å bruke selfie  stang! Det viser bare at jeg er litt treig, og at noen ting tar lengre tid for meg. Ungene ler godt av mammaen sin, men det gjør ingenting!

Men nå skal jeg komme skikkelig i gang med dette prosjektet mitt! Her kommer jeg! Ut i den store verden med mitt budskap og mine verktøy. Det er spennende og utfordrende, og jeg leter etter gode løsninger. Veien blir til mens man går, og jeg vet at jeg kommer til å lære kjempe mye på veien til drømmen min. Jeg vet at noen sikkert tenker at dette ikke er realistisk. Men jeg er villig til å jobbe for mine drømmer. Det kan ingen ta i fra meg noen gang! Jeg er endelig trygg nok på meg selv til å si det høyt!

Jeg elsker å lære nye ting! Det gir meg nye vinkler på ting, og jeg kan få til mye mer. Dette blir en veldig spennende periode for meg personlig. Jeg skal gjøre så godt jeg bare kan fremover. Jeg skal knytte nettverk, bli kjent med mange mennesker og by på meg selv. Det krever mot, visdom, selvtillit og engasjement. Jeg skal gjøre mitt aller ytterste på å bli flink på sosiale medier, og bruke den markedsføringen som finnes der! Jeg er veldig glad for at jeg endelig våger å si dette så tydelig.

Jeg har revmatiske lidelser som gir meg smerter hver eneste dag. Jeg har Post Traumatisk Stress lidelse. Jeg kan ikke dra på jobb hver eneste dag. Med det skal ikke være et hinder for min drøm. En dag skal jeg kunne se tilbake, og se at jeg virkelig fikk noe til. For jeg skal bruke lang tid. Være tålmodig. Jeg skal forsøke å bidra litt til samfunnet likevel. I mitt eget tempo, og på egne premisser. Det er veldig viktig for meg å ha dette prosjektet. Jeg trenger å ha fokus på min drøm i tillegg til familien min. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg