Raushet gir kjærlighet!

Jeg har møtt ganske mange mennesker den siste tiden som vier meg kjærlighet. Det er mektig og stort for meg. Det varmer hjertet mitt å få den store støtten fra mine lesere. Og jeg har virkelig fått erfare at når jeg deler raust av mine tanker og erfaringer, så får jeg masse kjærlighet tilbake! Raushet gir kjærlighet! Når man gir fra seg selv, så får man så uendelig masse tilbake. Jeg kan ikke få sagt hvor mye det betyr for meg. Å motta så mange meldinger, og kommentarer er helt utrolig! Dere er min store heiagjeng, og det hjelper utrolig mye i en vanskelig hverdag! Tenk at jeg får oppleve så masse omtanke og kjærlighet. Jeg lever med en  veldig ustabil selvtillit og selvfølelse. Da er Deres støtte en veldig god medisin!

Selv om jeg er voksen, så trenger jeg ros. Så enkelt er vi faktisk laget som mennesker. Ros bygger oss opp, og ris tar oss ned. Jeg er glad for konstruktiv kritikk. Men jeg blir altså veldig glad for all den støtten som jeg får. Jeg kan noen ganger begynne å gråte når jeg ser at mennesker som jeg ikke trodde “likte” meg, faktisk bryr seg. Da skjønner jeg liksom at noen der ute bryr seg om at jeg også er her, og har det bra. Jeg vet at noen mennesker vil tenke at dette er tragisk. Tenk at en voksen dame trenger bekreftelser på sosiale medier for å føle seg bra nok! Men vet dere noe, det innrømmer jeg glatt. For det betyr faktisk noe når andre mennesker gidder å bruke tid nesten daglig på å lese mine innlegg, trykke liker eller sende et hjerte. 

Der er millioner av nettsider på internett. At jeg da klarer å få 200-300 besøk på min side hvert døgn, ja da blir jeg faktisk veldig stolt over egen innsats! Jeg er glad for hver enkelt leser! Du skal vite at det er viktig for meg, og at jeg virkelig setter pris på at Dere følger meg!

Tusen takk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg