Kroppen har forandret seg!

Den siste tiden har jeg merket en forandring på kroppen min! Jeg har virkelig fått fart på forbrenningen etter å ha kommet i gang med frokost hver dag. Det har medført av noen kg har forsvunnet, og kroppen har endret seg. Det er rart hvordan kroppen kan endre seg selv om jeg ikke har trent masse den siste tiden. Jeg har nemlig vært ganske sløv i det siste utenom dansingen. Jeg er derfor veldig glad for å merke at kroppen blir litt lettere etter hvert som dagene går. Jeg har ikke gått aktivt inn for å bli mindre nå, men det kommer som et resultat av bedre orden på mat og måltider. Rett og slett så trenger jeg å holde denne rutinen, for det gir meg god energi og lettere kropp!

Det er en god følelse i kropp og sjel for tiden! Selv om vanskelige dager kommer innimellom, så er jeg likevel ved godt mot. Jeg har fokus på fremtiden, og det hjelper virkelig på humøret mitt. Når man i tillegg merker at klærne passer godt, ja da stiger humøret ganske godt! Jeg har manglet en god struktur på måltider i alle år. Men nå satser jeg på en bedre rytme på disse tingene fremover. Jeg er veldig glad for at kroppen min reagerer positivt. Det er med på å gi meg en god følelse, og jeg sliter ikke så intenst med selvtilliten angående kropp og utseende. 

Mat er viktig. Jeg spiser vanlig mat, og har et relativt sunt kosthold. Jeg er ikke fan av alle disse nye diettene og levemåtene angående mat. Jeg forsøker derfor å ha en god rutine og variasjon. Jeg har en frodig kropp, og kommer aldri til å bli særlig slank. Men jeg kan likevel være så sunn som jeg føler er ok for meg. Jeg skal ha fokus på nok måltider til faste tider! Det kommer til å fungere kjempefint!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg