Jeg er tryggere enn noengang!

Endelig føler jeg meg trygg nok til å satse skikkelig! Jeg merker på meg selv at det er på tide med nye steg. Jeg jobber veldig intensivt med blogg og markedsføring. Jeg tar mange bilder nesten hver eneste dag. Jeg skriver nye innlegg, og jeg lager mer innhold til de ulike kanalene. Jeg har stort fokus på å komme i kontakt med flere lesere og følgere gjennom sosiale medier. Det er veldig spennende, og skikkelig moro å se resultater! Jeg er ikke så veldig redd lenger, og det elsker jeg! Det er deilig å være åpen om mine drømmer, og jobbe mot konkrete målsettinger. Det gir meg positivt energi, og jeg kan jobbe her hjemme. Da kommer ungene samtidig aller først, og jeg er ikke langt unna sofaen når jeg trenger en hvil.

Det tar lang tid å bygge en solid plattform. Men jeg har full støtte hos min ektemann, og det betyr alt for meg. Han ser de samme mulighetene som meg, og har tro på at jeg skal få ting til! Det er veldig viktig å ha ham som en veldig god samtalepartner i denne prosessen. Han hjelper meg med ulike utfordringer, og jeg er ikke redd for å snakke alvor med ham. Det var veldig godt å høre at han støtter meg fullt ut i min satsning. Det er ekstremt viktig for meg å ha denne støtten her hjemme. Da kan jeg jobbe videre med god samvittighet. Jeg er heldig som har en familie som støtter meg, og lar meg være synlig i det offentlige rom. Jeg blir veldig glad når min ektemann er 100% med på denne ferden. Så lenge han får holde seg i kulissene, så er han fornøyd.

Det er godt å endelig føle seg trygg nok til å jakte drømmer! Jeg merker at det gir meg energi, og masse sommerfugler. Jeg bryr meg ikke om det tar lang tid. Så lenge jeg ser fremgang underveis, så kan jeg ta tiden til hjelp. Min helse og familien kommer aller først. Men jeg vet at dette kan la seg kombinere når tiden får jobbe med oss. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg