Gleder meg til venninnekveld i Drammen!

Jeg føler meg veldig heldig. I kveld skal jeg tilbringe tid sammen med en veldig god venninne. Et menneske som virkelig betyr veldig mye for meg. For de menneskene som virkelig ser meg, de berører meg veldig. Jeg er uendelig takknemlig for at vedkommende vekket meg til livet, og fikk meg til å ta tak i livet mitt! Jeg hadde virkelig behov for et skikkelig spark bak, og det fikk jeg! Det er utrolig sterkt for meg å ha et slikt vennskap. Et menneske som man virkelig kan snakke helt åpent og ærlig med alltid. Selv om det tar år mellom hver gang vi treffes, så kommer vennskapet aldri til å visne bort. Det er spesielt, og veldig rørende for meg personlig. Å bli kjent med en kollega som ble til en venn. En mentor som vekket meg ut av en fæl dvale, og som gav meg et nytt blikk på verden.

Jeg kan nesten ikke forklare hvor viktig det er for meg! Når vi ble kjent, så var livet mitt helt grusomt vanskelig. Jeg var nesten helt på randen av sammenbrudd, og jeg visste ikke hvordan jeg skulle komme meg ut av situasjonen. Men jeg fikk en skikkelig beskjed rett i fleisen uten filter! Noen harde og brutale beskjeder kom min vei. Jeg måtte gjøre selve jobben selv, men jeg fikk de utfordringene som jeg trengte der og da. Og uansett om våre veier skiltes relativt kjapp i yrkeslivet, så forble vi nære venner. Det er jeg utrolig takknemlig for. 

Noen vennskap er gull verd! Ekte kjærlighet, og klare beskjeder! Det reddet meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg