På vei hjem igjen!

Akkurat nå sitter jeg på toget på vei hjem fra Drammen! Jeg gleder meg til å komme hjem igjen til mann og barn. Jeg er hjemme nokså sent, så det er nok bare litt prat og så er det natta. Men det skal uansett bli veldig godt å komme meg hjem til mine kjære. Jeg er glad for at mannen min ikke drar på jobb før i morgen akkurat denne helgen. Det er godt å få se ham litt før den nye uken begynner! Jeg har hatt en veldig fin helg, så jeg skal ikke klage i det hele tatt. Jeg har møtt mange flotte mennesker, og lært veldig masse i løpet av helgen. Det er godt å mestre slike helger som dette på egenhånd!

Jeg gleder meg til å sove i egen seng i natt. Hotell er vel og bra, men ingenting er som å komme hjem igjen. Nå skal jeg fokusere på å hvile litt de neste dagene. Det er helsekonferanse i Kristiansand torsdag og fredag, så her går det unna som vanlig. Men jeg skal ta godt vare på meg selv, og jeg har fri lørdag og søndag kommende helg. Det er godt å tenke på. Jeg trenger jo litt tid til å lande etter disse turene. Det er uansett spennende å være meg for tiden. Jeg er i gang med veldig mye forskjellig, og jeg holder meg så aktiv som jeg klarer.

Jeg håper at Din søndag kveld er fin! Nyt de siste timene av helgen med god samvittighet! I morgen starter nemlig en ny uke med nye muligheter. Vi vet ikke hva som venter oss rundt neste sving, men livet er spennende! Jeg er stolt over egen innsats denne uken, og skal ta vare på kropp og sjel de neste timene! Nyt kvelden!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg