Jeg satser på sosiale medier!

Jeg ønsker å nå ut til veldig mange mennesker. Med et veldig slunkent budsjett når det kommer til markedsføring av blogg og foredrag, så må jeg bruke de virkemidlene som finnes. Jeg ønsker å få markedsført meg selv, bloggen min og foredragene mine raskt og effektivt. Da har jeg valgt å satse tungt på sosiale medier. Jeg håper at Dere ikke blir leie av å se mitt blide ansikt rundt omkring! Det er veldig rart å satse slik på seg selv, men det er det som jeg kan få til noe av nå. Jeg har god tro på at jeg skal oppnå resultater på lang sikt, og jeg har heldigvis stor heiagjeng!

Det er relativt billig å markedsføre via sosiale medier. Men  jeg må legge ned en del tid og arbeid for å oppnå et godt resultat. Jeg føler meg tryggere foran kameraet nå, og tar bilder av meg selv rett som det er. Noen dager orker jeg ikke, og det tar jeg hensyn til. For jeg kan ikke presse meg selv for hardt. Det er det ikke verd på lang sikt. Jeg skal jo bygge meg opp fra bunnen av. Det har virkelig vært en lang reise. men nå er det  veldig godt å kunne jobbe med disse prosjektene mine. Det gir meg positiv energi, og jeg kjenner at jeg lever! Det er veldig spennende å ta disse valgene for fremtiden. Vi har snakket godt sammen om dette her hjemme. Jeg er så utrolig heldig som har full støtte hos mine nærmeste. Det betyr alt for meg.

Jeg kommer til å være aktiv på Facebook, Snap Chat og Instagram. Jeg håper at Dere har lyst til å følge meg på disse kanalene også. Jeg gleder meg til å få flere følgere ettersom tiden går. Jeg ser allerede en positiv utvikling på Instagram, hvor antall følgere øker jevnt og trutt! Jeg forsøker å poste innhold flere ganger daglig på disse arenaene. Jeg deler alltid mine blogginnlegg på Facebook. Det er veldig viktig, og jeg merker endring i tallene med en gang. Tusen takk for at Dere er med på min ferd! Jeg håper at Dere unner meg videre fremgang, og at vi kan vise at en seriøs blogg også har sin plass i Norge!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg