Jeg føler meg heldig!

Jeg har veldig mange spennende oppgaver foran meg. Det er veldig mange arenaer som er helt nye for meg personlig, og jeg har veldig masse å lære. Men jeg føler meg veldig heldig som har fått muligheten til å jobbe med de sakene som jeg brenner veldig for. Det er viktig å være innstilt på å lære mye underveis. Jeg er veldig glad for den fine mottakelsen som jeg fikk da jeg nettopp var med på Regionsamling med Mental Helse. Jeg ble kjent med flotte mennesker som var villig til å inkludere meg. Jeg fikk veldig mye ny kunnskap, og jeg ble helt sikker på at dette vil jeg fortsette med. Det er helt utrolig hvordan man kan lære masse av hverandre.

Det handler om å gi og ta. Jeg trenger å bruke lang tid på å sette meg inn i alle de tingene som dukker opp. Jeg forsøker å holde stress nivået nede på et behagelig nivå. Jeg har allerede fått beskjed om 5 helger med kursvirksomhet i løpet av 2018, og det er kun sentralt. så kommer alle de andre lokale kurs og overnattinger i tillegg. Her må jeg virkelig passe på min egen helse, og vurdere hver enkelt opplegg. Det er utrolig spennende for meg, men jeg må likevel tenke nøye over min egen helsesituasjon. Her kommer planlegging inn i bildet som et viktig verktøy. Jeg må fokusere på de viktige tingene, og vurdere hva jeg skal delta på underveis.

Jeg føler meg veldig privilegert som kan gjøre dette. Jeg skal jobbe så godt som jeg kan fremover. Det betyr at noen andre ting må settes litt på sidelinjen. Men jeg gleder meg veldig til å komme ordentlig i gang med de ulike oppgavene som venter på meg fremover. Det vil gi meg veldig mye erfaring som jeg kan ta med meg videre. Jeg er syk, men likevel oppegående. Da er det veldig bra for meg å være engasjert i frivillig arbeid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg