Jeg vil ikke fikse på leppene mine!

Jeg ble rimelig matt og irritert her om dagen. Jeg hadde valgt å følge en kjent person på Instagram. Det første som møtte meg var en konkurranse der premien var å få fikset på leppene sine! Jeg ble faktisk veldig provosert og irritert over en slik type premie! For hvilket signal ønsker man å sende ut til folket? Her kunne hvem som helst delta på konkurranse, og faktisk vinne leppefillers. Jeg hater slike premier! Jeg er ikke naiv, jeg vet at veldig mange mener at slike ting er ok. Men jeg mener slike ting ikke skal være en premie. For det handler om å endre på sitt eget utseende. Det sender signaler om at vi bør se annerledes ut. Jeg tenker aller mest på alle unge lesere som blir veldig påvirket av det de leser!

Det er en farsott å fikse på det ene etter det andre. Det er liksom ikke måte på hva som vi bør endre på. Jeg har mange ganger hatet min egen kropp. Der er mange ting jeg ikke er fornøyd med. Men jeg velger å leve med den kroppen som jeg faktisk har. Jeg forstår at noen mennesker ønsker å fjerne hud og lignende etter slanking. Men jeg er skeptisk til Botox og fillers. Jeg liker ikke tanken på å bli sprøytet full av slike stoffer fordi jeg ikke er pen nok som jeg er! Vi er faktisk bra nok alle sammen! Jeg ble litt skremt over hvor vanlig det er å markedsføre slike holdninger som dette. Jeg er ikke så glad når bloggere maser om både silikon, Botox eller plastiske operasjoner. Vi som skriver på internett har et veldig stort ansvar! 

Jeg kommer aldri til å ha en slik type premie dersom jeg starter en konkurranse på mine sosiale medier! Det er fullstendig uaktuelt for min del. Jeg blir egentlig veldig trist over hele fokuset på endring av utseende. Vi må heller hylle hverandre akkurat slik som vi faktisk er! Naturlig skjønnhet er det aller fineste! Jeg kan ikke få sagt det sterkt nok til alle dere unge der ute! Dere er bra nok som dere er!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg