Jeg er spent!

Det er spennende å satse på egne ferdigheter!  Jeg skal fokusere på bloggen, sosiale medier og foredrag. Jeg skal jobbe med mine formidlingsevner. Jeg søker kunnskap på flere måter. Det er viktig å ta til seg lærdom fra andre enn seg selv. Jeg sitter ikke på fasiten, men jeg har bestemt meg for å gjøre mitt aller beste. Det gjør meg veldig giret, og jeg suger til meg kunnskap og tips fra andre kanaler. Jeg vet at dette brenner jeg for. Jeg kjenner at det er riktig for meg. Men det er ikke den letteste veien å gå. Jeg kommer til å føle meg liten og mislykket mange ganger. Men jeg skal ikke gi meg nå! Det er veldig deilig å kjenne på en beslutning som er riktig!

Jeg har sommerfugler i magen min! For dette betyr veldig masse for meg. Jeg ønsker så inderlig gjerne å fikse dette selv. Få bygge en plattform som jeg kan videreutvikle fremover. Jeg har ulike utfordringer med min helse som jeg må ta hensyn til. Det hemmer meg litt iblant. Jeg er likevel veldig glad for den støtte som jeg får her hjemme. Min kjære har lagt mange ting til rette for meg slik at jeg ikke sliter meg ut. Jeg har egen kontorpult med deilig stol. Jeg kan jobbe hjemmefra hele tiden. Da kan jeg ta de pausene som jeg trenger. Jeg må ikke dra av sted for å sitte på et kontor. Det er viktig for meg å være i nærheten av ungene mine, og min egen sofa!

Jeg legger ikke skjul på hva jeg skal gjøre fremover. Hva som blir resultatet gjenstår å se. Kanskje oppnår jeg noen av de målene som jeg har satt meg! Jeg skal uansett gjøre det beste som jeg kan. Jeg er allerede veldig stolt over egen innsats! Nå føler jeg meg sterk nok til å kunne drive meg selv videre! Jeg håper at Dere blir med  meg på denne reisen! Jeg trenger hver enkelt av Dere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg