Der finnes ingen fasit!

Jeg har mange ganger tenkt at det ville vært greit å hatt en fasit på livet. Et opplegg som garantert ville gi suksess. Men det finnes ikke. Der er uendelig mange muligheter, og veier som man kan velge. Vi vet aldri om det er det riktige valget. Livet gir oss stadige overraskelser underveis. Jeg har noen ganger problemer med å vente på de resultatene som jeg vil ha. Jeg vil liksom ikke feile så mange ganger før jeg oppnår det jeg ønsker! Så jeg blir noen ganger veldig oppgitt og utålmodig. Men det er noe som jeg bare må godta. Slik er livet, og man bestemmer ikke alt sammen selv. Jeg forsøker likevel å ha et åpent sinn, og gjøre mitt ytterste for at livet skal bli bra.

Jeg er glad for at jeg ikke visste på forhånd hvordan livet skulle bli. Det som har skjedd må jeg bare leve med, og jeg kan ikke endre noen ting fra min fortid. Det eneste jeg kan gjøre, er å jobbe for en god fremtid! Så vil der komme ulike typer motstand underveis. Vi slipper ikke unna de vonde dagene. Jeg har lært meg at etter de vonde dagene, så kommer der gode dager! Selv om livet iblant gir meg noen solide utfordringer, så er jeg fortsatt her. Det forteller meg at jeg skal komme meg gjennom fremtidige stormer også. Jeg har vært gjennom så ufattelig mye vondt, så jeg vet at jeg er sterk. Jeg er faktisk veldig stolt over min egen kamp. Jeg har kommet meg veldig langt på vei mot en god fremtid!

Vi må ta det som kommer. Ingen av oss vet hva som venter oss i morgen. Slik er det å leve. Det er på godt og vondt. Vi kan ikke styre alt som skjer rundt oss til enhver tid. Der vil komme dager hvor man egentlig ikke orker mer. Men så kommer der en ny morgen. Ny timer som kan fylles med innhold. Jeg er veldig glad for at jeg har fått starte livet mitt på nytt. Det har gitt meg uante muligheter. Kanskje jeg til og med kan ha det som jobb i fremtiden. Å formidle et håp er det viktigste jeg kan bidra med til Dere! 

Der finnes alltid et valg. Jeg har valgt å ikke gi meg! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg