Åpenheten min vekker folk!

Jeg snakker veldig mye om psykisk helse og mestring. Jeg brenner for å hjelpe mine medmennesker. Jeg vil veldig gjerne være en stemme for alle dem som lever med en psykisk diagnose. Jeg kan ikke alt om alle diagnosene som finnes. Jeg er på ingen måte en ekspert på alle symptomer, og er ingen terapeut. Men jeg er et menneske som lever med Post Traumatisk Stress Lidelse. Jeg kjenner det på kroppen min hver eneste dag. Jeg forsøker å finne en god vei videre i livet mitt, og jeg ønsker å bruke historien min som en ressurs. Jeg vil veldig gjerne spre et håp til alle som synes livet er veldig vanskelig å leve.

Jeg valgte åpenhet. Jeg skriver denne bloggen, jeg lager videoer og holder foredrag. Jeg gir veldig mye av meg selv. Og jeg merker at min åpenhet vekker andre folk! Jeg setter i gang en tankeprosess. Både hos mennesker som lever med en diagnose selv, og også pårørende. For alle kjenner noen som sliter mentalt i større eller mindre grad. Når jeg ser at min åpenhet hjelper et menneske, så gir det meg stor motivasjon til å fortsette med denne jobben. Jeg er helt sikker på at det kommer store utfordringer underveis. Men jeg skal komme meg gjennom dem også. Det er ikke tvil om at det vil være vanskelige stunder. Men det er også veldig mange gode stunder.

Jeg får gode tilbakemeldinger, og det betyr veldig mye for meg! Det gir meg selvtillit og trygghet. Da føler jeg på en mestringsfølelse som er veldig viktig for min fremgang personlig. Gjennom bloggen så har jeg funnet min plattform, og jeg har funnet min formidlingsevne. Jeg kommer til å fortsette med min åpenhet. Rett og slett fordi den skaper så gode resultater og muligheter! Jeg kan få lov til å være meg selv på godt og vondt. Jeg får oppleve mer enn jeg kunne drømme om. Det vil alltid være de som ikke liker at jeg er åpen. Men det får så være. Jeg har veldig mange som heier på meg, og det setter jeg utrolig stor pris på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg