Nå skal jeg roe helt ned!

Denne helgen har jeg fri. Jeg har ikke noen avtaler som jeg må rekke. Jeg har akkurat gjennomført to dager på Helsekonferanse i Kristiansand, så det skal bli veldig deilig med en rolig helg sammen med familien min. Det betyr veldig mye å ha denne helgen her hjemme. Jeg skal av sted på noe de neste tre helgene som kommer, så nå må batteriene lades skikkelig. Jeg gleder meg til å ha rolige dager og kvelder sammen med de aller nærmeste. Jeg trenger tid sammen med min ektemann, og barna mine. Det har blitt veldig mange inntrykk de siste ukene, så nå trenger jeg virkelig noen rolige dager her hjemme. Jeg vet at vi skal fokuserer på god mat og hvile.

Det er deilig med en slik pause! Jeg skal nyte hvert minutt sammen med mine kjære. Jeg er trygg på at ukene som kommer skal gå helt fint. Men det er veldig viktig å legge inn nok tid til hvile og restitusjon. Jeg er bare et menneske. Det er viktig å la kroppen min hvile. Jeg er sikker på at jeg skal ta en helg med minst mulig opplegg akkurat nå. Det fortjener jeg! Jeg gleder meg til å ta logge av alt som heter blogg og forpliktelser. Jeg vil bare nyte disse dagene med familien. Jeg poster innlegg som vanlig, men har ellers tenkt å ta det helt med ro disse to dagene.

Jeg ønsker Deg en veldig fin fredag kveld, og håper at helgen blir veldig god! Det er deilig å senke skuldrene ned etter en travel uke!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg