WeLG Foredrag har lyst på oppdrag!

Jeg har et stort ønske om å få flere oppdrag til WeLG Foredrag! Jeg har veldig lyst til å snakke om psykisk helse, mestring og hvordan det er å mestre en hverdag med en psykisk diagnose. Jeg fokuserer veldig mye på det positive, og hvilke verktøy man kan bruke for å ha en god hverdag! Jeg er åpen og ærlig. Jeg snakker fra hjertet. Da kommer vi nærmere hverandre, og jeg merker at mine lyttere får en større forståelse og innsikt i hva psykisk helse er. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får svært gode tilbakemeldinger og anbefalinger. Det varmer hjertet mitt når jeg ser at mitt arbeid setter spor og sprer håp!

Jeg har foredrag om ulike temaer innenfor psykisk helse, jakten på selvtillit og selvfølelse, trøstespising, oppvekst som mobbeoffer. Jeg bruker ofte musikk som et verktøy i mine foredrag, og kombinerer ofte sang/musikk. Jeg lager også egne foredrag til spesielle temaer som er ønskelig. Jeg bruker mitt liv som erfaringsgrunnlag. En oppvekst som mobbeoffer, og et voksenliv med psykisk vold, ydmykelser og trakassering har satt dype spor. Men jeg har bestemt meg for å bruke min fortid til noe konstruktiv, og WeLG Foredrag er min måte å  nå ut på!

Jeg trenger derfor Deres hjelp til å nå ut i landet! Jeg håper at Dere kan spre dette innlegget, tipse om WeLG Foredrag sin side på Facebook, eller kanskje invitere meg til et arrangement som foredragsholder! Jeg er klar til å dele av mine erfaringer, og gleder meg til å høre fra Dere! Tusen hjertelig takk til alle som hjelper meg videre i mitt prosjekt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg