Jeg kan ikke gi meg!

Jeg ønsker å oppnå mine drømmer- Da må jeg finne de mulighetene som kan hjelpe meg til å nå målene mine. Noen ganger feiler man, og det kan virke helt umulig å komme i mål. Men jeg kan ikke gi meg nå! Det er nå jeg skal bygge meg en plattform som kan gi frukter etter hvert. Livet er virkelig fylt opp med store utfordringer. Jeg kjenner mange ganger på en usikkerhet, og mangel på selvtillit. Men jeg er usedvanlig sta. Det gir meg heldigvis et stort pågangsmot. Det skal jeg benytte meg av fremover. For jeg vet at jeg kan fikse ting dersom jeg ikke tviler så mye på egne ferdigheter. Jeg må innse hvor mine begrensinger ligger, og hvordan jeg kom jobbe meg gjennom dem.

Det handler om et utrolig sterkt ønske om å være en ressurs! Jeg kan ikke sitte her hjemme, og bare tenke negativt over min situasjon. Jeg er nødt til å jobbe meg fremover i livet, og benytte meg av de talentene som jeg faktisk har. Jeg er i startgropen på noe som bare er mitt. Jeg føler meg motivert. Jeg er helt sikker på at jeg skal finne en fremdrift som vil gi meg resultater på lang sikt. Jeg higer ikke etter rikdom eller berømmelse. Men jeg ønsker å skape noe eget. Noe som kan hjelpe andre mennesker. Et prosjekt som forhindrer at jeg havner i depresjoner og tungsinn. Min helse er en stor utfordring. Men jeg forsøker å se en mulighet til bedring etter hvert som vi kommer oss gjennom ulike prosesser her hjemme.

Det kan godt hende at det tar veldig lang tid. Det er heller ikke sikkert at jeg oppnår like mye som jeg ønsker. Men jeg kan uansett se tilbake, og vite at jeg har forsøkt så godt som jeg kan. Det er viktig for meg personlig. Jeg stikker hodet mitt frem, og jeg vet at det skaper reaksjoner. Men det er mitt liv, og jeg har full støtte på hjemmebane. Da føler jeg meg trygg nok til å være aktiv på min egen måte! Jeg har tatt et valg. Jeg skal gjøre mitt aller beste for å se hvor langt jeg kan komme!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg