Jeg er glad i farger!

I lange tider gikk jeg nesten alltid i svarte klær. Farger var helt uaktuelt for meg. Jeg ville ikke ha sterke farger, men svart  beskyttet meg på en rar måte. Jeg følte også at svart hjalp på figuren min, og skjulte noen kg. Men nå har jeg endelig kommet meg bort fra alt det svarte. Jeg har selvfølgelig en del plagg i den fargen fortsatt, men jeg passer på at det kombineres med sterke farger på andre plagg. Da blir det et mer levende antrekk, og jeg føler meg friskere! Jeg har fått masse ros når jeg bruker sterke farger. Det er veldig hyggelig med slike tilbakemeldinger. Jeg har blitt mer trygg på egen motesans de siste månedene, og jeg får veldig god hjelp i min favorittbutikk. Det er viktig med gode og ærlige tilbakemeldinger. Jeg vet at ingen er fine i absolutt alt. Der vil alltid være farger og snitt som passer enn bedre enn andre. Jeg har etter hvert lært meg hva som er min stil, og hva jeg trives med å bruke.

Noen ganger går jeg ut av komfortsonen min! Da er det kanskje en helt ny farge som jeg velger, eller et snitt som jeg tidligere ikke har våget å satse på. Jeg har nettopp fått hjem et antrekk i en farge som jeg ikke kan huske å ha brukt før. Jeg må nok ta sats når jeg skal bruke det, men jeg følte meg fin i prøverommet. Jeg satser på at det blir et bra resultat, men man vet jo ikke. Noen ganger bommer man jo også litt, og da havner plaggene raskt av sted til Fretex. Jeg kan ikke fordra å ha klesplagg i skapet som aldri blir brukt. Da kan heller andre mennesker få ta det i bruk. Det føles mye bedre at noen andre får glede av det som jeg ikke liker selv.

Det er viktig å våge noe nytt i blant! Man bør ikke alltid velge det som er trygt og vanlig. Jeg er glad for at jeg nå er trygg nok til å teste litt mer. Det vitner om at jeg er i ferd med å finne min egen vei, og at jeg ikke sliter like mye på dette feltet lenger. Det er jeg veldig glad for! Jeg tar imot alle fremskritt med glede. Jeg jobber beinhardt med meg selv hver eneste dag. Det er til tider svært kronglete, men jammen meg kommer der fremskritt! Det gjør meg GLAD!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg