Mine tekniske ferdigheter er på bånn!

Jeg blir helt sprø når de tekniske tingene ikke virker slik som de skal! Da klikker jeg i vinkel etter nøyaktig fem sekunder. Jeg mister rett og slett besinnelsen når nettbrett, mobil, pc eller fotoapparat ikke vil virke! Og dersom internett boksen ikke fungerer, ja da kan du egentlig bare søke dekning. Jeg blir så utrolig stresset over slike situasjoner, og det er mye på grunn av manglende kunnskaper. Jeg er nemlig veldig dårlig på slike utfordringer. Alt må fungere slik som det skal. Hvis ikke må mannen min fikse det han klare å fikse!

For noen måneder siden klikket internettet her i huset! Jeg ble til slutt nødt til å ringe Telenor, og da stresset jeg verre en noen gang. Det var svetteperler i pannen, og armene stinket svette etterpå. Lunta var i ferd med å ta helt fyr flere ganger, og jeg måtte beherske meg for å være høflig i telefonen! Det ble til slutt slik at vi måtte ha besøk her i huset for å fikse internettet. Jeg var helt utslitt etter det styret. Det er rart hvordan visse ting rett og slett stresser meg noe helt vilt! Men det er slik det er, og jeg forsøker å takle dette bedre!

Men jeg må lære meg mer tekniske ferdigheter! Jeg forsøker derfor å lære mer om pc, og det trenger jeg for å gjøre jobben min. Jeg kan litt om nettbrett, telefon og pc. Men jeg er i gang med å finne ut av fotoapparatet vårt for å kunne ta bilder med selvutløser. Det er en bratt læringskurve for å si det slik, og jeg har ikke god tålmodighet. Men jeg skal finne en måte å lære meg opp på. Heldigvis så har en mann som er flink med mange ting, så han skal nok lære meg litt av hvert. Men ingen av oss er eksperter på fotografering. Kanskje må jeg på et eller annet kurs i fremtiden! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg