Jeg markedsfører meg selv!

Jeg ønsker å nå ut med WeLG Foredrag! Jeg har bestemt meg for å jobbe målrettet på blogg og foredrag. Da må jeg bli et kjent ansikt, og en kjent stemme. Det nytter ikke å skjule seg. Da oppnår jeg ikke det som jeg virkelig ønsker for min fremtid. Det handler ikke om kjendis status, men en mulighet til å nå ut med et viktig budskap. Jeg regner med at noen sikkert reagerer litt på mine valg, men dette er faktisk veldig nøye gjennomtenkt fra min side. Jeg har full støtte her hjemme, så da gleder jeg meg til å jobbe videre med dette prosjektet mitt. Men jeg må drive markedsføring for meg selv, og det er ganske rart! Jeg må være svært aktiv på ulike arenaer, og jeg må by på meg selv. Det er en utfordring i blant, men jeg skjermer meg selv når det er nødvendig.

Jeg er ikke rik på materielle goder. Så jeg har ikke mulighet til å involvere andre mennesker i dette prosjektet. Jeg må selv finne mine veier for å nå ut til Dere! Det er en langsiktig vei, og jeg må påregne god tid. Jeg er glad for at jeg har en utdannelse innenfor salg. Det kommer godt med nå. Jeg fokuserer på å være synlig med mitt budskap på sosiale medier ofte, og så bygger jeg nettverk utenom. Jeg møter veldig mange mennesker i mitt frivillige arbeid, og jeg håper at noen av dem vil invitere WeLG Foredrag dersom det kunne passe. Jeg er uansett veldig glad for alle Dere som heier på meg, og som unner meg å lykkes med dette prosjektet mitt.

Så hva er det å lykkes? Hva drømmer jeg egentlig om? Jeg har mine egne mål som jeg vil holde for meg selv. Men jeg er realistisk, og er ikke på jakt etter å bli aller best. Men jeg vil gjøre en god jobb, og jeg vil være en ressurs. Så får vi se hvor langt det rekker. Jeg er glad for at bloggen blir lest, og at WeLG Foredrag har blitt etablert og godt mottatt. Det gir meg håp for en god fremtid!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg