Deilig med en god periode!

Jeg er inne i en god periode. Jeg føler meg ganske så rolig, og jeg føler meg fin. Jeg kler meg fint, og jeg sminker meg. Jeg ser det fine med meg selv på bilder og i speilet. Jeg kjenner at jeg er inne i en god periode, og så gjør det meg engstelig atter en gang. For jeg gruer meg liksom til smellen kommer atter en gang. For jeg vet at den mest sannsynlig kommer snikende etter hvert. Men jeg blir faktisk ganske oppgitt over at hodet mitt tenker slik. For jeg har lov til å kose meg i de gode periodene, og suge litt på det gode i livet! Jeg har lov til å føle meg fin og fjong. Det er tillatt å smile til livet, og nyte de gode øyeblikkene. Jeg er bare hele tiden på tå hev for å være forberedt når smellen kommer tilbake.

Det er utforende å leve på denne måten! Jeg skulle inderlig ønske at akkurat dette var annerledes. Men psykiske lidelser er ofte slik. De ligger i bakgrunnen og murrer nesten konstant. Men jeg vet også at jeg styrer en del av dette selv, og derfor jobber jeg med å takle de gode periodene på en bedre måte. Jeg forsøker å nyte alt det som er bra i livet mitt! Jeg smiler til meg selv, og gir blanke i janteloven. Jeg tar masse bilder av meg selv til bloggen, og jeg profilerer WeLG Foredrag i mange kanaler. Jeg vil så veldig gjerne ha det godt i hverdagen min. Akkurat mens jeg skriver dette innlegget, så føler jeg meg fin og flott. Jeg er i godt humør, og klar for å gripe dagen. Jeg har rett og slett en veldig god dag!

Jeg skal virkelig få orden på dette her! For jeg fortjener å nye livet iblant! Det har vært så enormt mye motgang, så da blir det faktisk både uvant og litt vanskelig å håndtere medgang! Jeg skal jobbe beinhardt for å få orden på dette her. Det vil ta lang tid, men jeg er på riktig spor. For jeg har erkjent overfor meg selv at det er en utfordring! Da kan man ta tak i det, og virkelig jobbe seg gjennom disse tingene. Det skal jeg fikse!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg