Jeg er på Ledermøte!

Da er jeg kommet meg til Gardermoen på Ledermøte med Mental Helse! Det er veldig spennende å møte så mange mennesker! Heldigvis har jeg noen kjente ansikter som jeg traff i Drammen for noen uker siden. Det er godt å vite at man har snakket litt med noen av dem før. Jeg gleder meg til en spennende helg! Det er veldig mye nytt for meg, og jeg er spent på hvordan denne helgen kommer til å bli for meg personlig. Men jeg er klar, har forberedt meg godt. Jeg gleder meg til å lære masse nytt, og få nye impulser. Det er alltid viktig å møte andre ledere, og se hva andre fylkeslag jobber med. Jeg er sikker på at det blir nok av ting å tenke på etter dette møtet.

Det er deilig med en helg på hotell også! Få maten servert, og forsøke å nyte litt av det mellom alle møtene. Vi har mange punkter på programmet, og jeg er veldig spent på gruppeoppgavene som vi skal gjennomføre. Jeg er heldigvis ikke den som skal skrive, men skal delta med mine synspunkter. Jeg håper at nervene holder seg i sjakk. For jeg liker å engasjere meg underveis. Men jeg skal være rolig, og se det litt an før jeg uttaler meg her. Det er første gangen jeg er med på Ledermøtet for hele landet, så jeg skal ta det rolig. Denne gangen skal jeg få erfare litt hvordan det er å delta på en slik samling, og lære meg litt hvordan det egentlig er her.

Jeg blogger som vanlig hele helgen! Her gjøres det ikke unntak på akkurat det! Men jeg skal fokusere på temaene som vi har her. Jeg regner med at det  blir litt tøft å henge med i mange timer med møter, så jeg håper å rekke litt hvile før middagen om kveldene! Men jeg gleder meg virkelig til å være her denne helgen! Jeg føler meg som en ressurs, og dette minner meg om “gamle dager” hvor jeg dro av sted på jobbturer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg