La meg få blomstre!

De gode dagene er deilige og frie. Frie for bekymringer, vonde tanker og traumer. Når man har gode tanker inni hodet, og jeg føler meg som en flott kvinne. Jeg elsker de dagene så inderlig. For jeg har hatt så veldig få av dem. Men nå føler jeg det er på tide å blomstre litt! Senke ned skuldrene litt, og forsøke å nyte de gode tingene som skjer rundt meg. Jeg er trygg og omringet av kjærlighet. Jeg har støtte til å kunne begynne på min reise. Det er utrolig godt å kjenne at man har noen som alltid er der, og som støtter meg. Som vil meg vel, og som gjør meg sterk. Jeg føler meg skikkelig heldig, og jeg er utrolig takknemlig for den hverdagen jeg nå har.

Jeg vet at de vanskelige dagene ikke er over. Derfor skal jeg forsøke å nyte de gode dagene desto mer. For jeg trenger all den styrke og energi som jeg kan få. Det er på tide å være meg selv nå. En voksen kvinne, som har masse å by på! Jeg skal legge vekk tungsinnet så godt jeg bare kan. Men jeg skal kjenne på det som er ekte. Det som kommer mot meg, skal jeg møte med åpent sinn. Jeg skal takle de vonde stundene, og jeg skal nyte de gode stundene! Det vil gi meg den gleden som jeg ønsker meg! Da vil jeg ha muligheten til å blomstre!

Jeg vil fremover. Jeg kan ikke gi meg nå! Det er mange muligheter som ligger foran oss alle sammen. Men vi må våge å se dem, møte dem og ta dem! For vi kommer ingen steder ved å trekke oss vekk. Jeg har valgt å være synlig. Det er en krevende utfordring, men jeg vet at den bærer frukter! Når jeg kan få hjelpe andre mennesker, så er det verd alt slitet! Det gir meg så utrolig mye, og jeg kjenner at det varmer hjertet mitt. Jeg våger å være synlig! Da kan jeg ta noe av det trykket som andre ikke makter. Jeg føler meg trygg nå. Jeg vet at jeg kan gjøre en forskjell. Jeg må kaste meg ut i det for alvor nå!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg