Jeg gjør mitt beste!

Jeg forsøker å gjøre alle de tingene som skal føre meg videre i mine prosesser. Jeg ser fremgang, og det går sakte men sikkert riktig vei. Det er deilig når man kan kjenne at fremgangen er på gang. Og desto tøffere de dagene hvor man ikke føler seg særlig bra. Men jeg gjør mitt aller beste, og forsøker å kjempe meg tilbake til et godt liv! Jeg vet at mange brikker er kommet på plass, og at noen brikker vil ta veldig lang tid før de er på plass. Men hovedsaken er at jeg jobber jevnt og trutt. Da vil fremgangen komme etter hvert, og det har vi allerede erfart. Jeg er takknemlig og glad for alt det som har kommet på plass den siste tiden. Jeg føler meg mer vel i egen kropp, og med eget utseende. Det er ikke så mye energi som går med til å snakke meg selv ned lenger. Det føles veldig godt, og jeg unner meg selv den gleden.

Det har vært en veldig hard kamp i veldig mange år. Men jeg vet at det har kommet veldig mange gode ting frem underveis. Vi har skapt oss et hjem her i Mandal, og det er veldig viktig for oss alle sammen. Jeg er heldigvis veldig sta, og jobber intenst mot de målene som vi setter oss. Det gjelder både privat og i forhold til en fremtidig jobb. Jeg må hele tiden ha en slags plan som jeg kan følge. Jeg må ha konkrete mål som jeg jobber meg mot. Det er ikke alltid at jeg snakker like høyt om alle målene mine, men de er likevel veldig viktige for meg personlig. Det handler ikke om å bli størst eller best. Det handler om å komme i en posisjon til å kunne påvirke, og gjøre en forskjell for andre mennesker!

Jeg er ikke sikker på at jeg  når alle de målene jeg setter meg. Men det er viktig for meg å ha prøvd skikkelig. Jeg lærer veldig mye gjennom disse prosessene, og jeg kjenner meg nesten ikke igjen etter hvert. Her sitter en ny kvinne og skriver. Jeg er meg selv, men likevel en litt annen en tidligere. Jeg er i utvikling, og det er veldig spennende for meg å oppleve! Jeg gleder meg veldig til å se hvordan livet blir til etter hvert som vi går!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg