Jeg lærer utrolig mye!

Det er en skikkelig bratt læringskurve for meg å være fylkesleder i Mental Helse Vest Agder! Jeg kom inn i organisasjonen i januar dette året, så jeg er veldig fersk. Det var ikke planen å bli fylkesleder, så ting har utviklet seg veldig raskt. Men jeg opplever veldig mye nytt, og jeg må pushe meg selv gjennom mange utfordringer. Det har jeg faktisk veldig godt av. Jeg har denne helgen lært veldig masse av de ulike innleggene som har vært holdt. Vi har jobbet veldig godt sammen i gruppearbeid, og jeg har virkelig blitt tatt godt imot av gjengen her. Det betyr veldig mye for meg personlig, og jeg kjenner nå at skuldrene har senket seg betraktelig.

Men det som jeg virkelig kjenner er viktig, det er dialogen med de andre fylkeslederne. Når jeg kan diskuterer ulike problemstillinger med andre som har mer erfaring, ja da får jeg som oftest lært veldig mye. Jeg er svært takknemlig for at jeg er sterk nok til å klare denne utfordringen, og jeg ser at det bærer frukter for meg personlig. Jeg blir kjent med veldig mange mennesker, og det kan være til hjelp i mange situasjoner. Jeg har våget å ta ordet i plenum, og snakket i mikrofon foran hele gjengen. Det varmet godt med applausen som kom etter mitt innlegg! Jeg har oversteget en del barrierer denne helgen, og det har krevd en del krefter fra min side.

Jeg føler meg likevel veldig heldig! For det er en veldig stor tillitserklæring for meg å ha dette vervet. Jeg forsøker etter beste evne å lære mest mulig, men det vil ta tid å sette rollen skikkelig. Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen, og er klar for å ta fatt på de siste timene med kurs nå for denne gangen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg