Krevende, men veldig kjekk periode!

Jeg er midt inni en veldig hektisk periode. Det har egentlig gått over all forventning til nå. Jeg har mestret de situasjonene som har dukket opp. Jeg har deltatt på de tingene som var planlagt, utenom en dag. Jeg har fortsatt noen travle uker og helger foran meg. Men jeg føler meg klar for å fullføre de avtalene som er satt opp. Jeg har trappet ned en del på ulike ting hjemme disse ukene, og fått god støtte fra min kjære mann. Det er godt å vite at ting blir gjort selv om jeg er borte i noen helger. Jeg kunne ikke gjort dette uten hans støtte og hjelpsomhet hjemme. Jeg har tatt en dag om gangen, og det tror jeg er veldig viktig strategi. Selv om jeg må planlegge langt frem, så tar jeg også en dag om gangen. 

Neste helg er det julebord med Mandal og Omegn Revmatikerforening på fredags kveld. Det gleder jeg meg veldig til. Det pleier å være god stemning blant venner. Jeg er glad for at det kunne la seg gjøre å rekke dette også. Så drar jeg lørdag morgen av sted til samling med Mental Helse Aust Agder på Fevik. Der blir det seminar, og julebord med overnatting. Det skal bli spennende å bli kjent med dette fylkeslaget. Jeg skal kun være tilhører, og har ikke noen oppgaver. Så jeg skal kose meg, og lære mer om psykisk helse atter en gang. Jeg regner med at det blir en kjekk og lærerik helg det også. Jeg satser på en rolig kveld hjemme på søndagen. 

Nå til uken skal vi ha fylkesstyremøte i vårt eget fylkeslag, og det er alltid spennende for meg. Jeg er jo møteleder, og skal ha en viss kontroll på alle sakene som skal jobbes med der. Men det er veldig gode mennesker som jeg jobber sammen med der. Jeg gleder meg over mye engasjement, og masse kunnskap som vi deler med hverandre. Jeg har virkelig fått masse nye venner og ny kunnskap etter at jeg ble engasjert. Det angrer jeg ikke på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg