Spennende uke!

Da er vi kommet i gang med en ny uke, og den er fylt opp med spennende utfordringer! Jeg skal nok en gang ut av komfortsonen , og denne gangen er det spennende, krevende og litt vågalt. Jeg føler at dagene går fort, og jeg skal heldigvis også ha endel fritid denne uken . Jeg må ha litt hvile etter en hektisk møtehelg! Det var utrolig deilig å komme hjem! Jeg skal lede Kjøkkenprat på mandag, ha Fylkestyremøte på tirsdag og så skal jeg intervjues på onsdag . Mer info om akkurat det kommer etterhvert! 

Jeg er heldig som har funnet en ny vei å gå! Det er utrolig deilig å kjenne på glede og mestring! Jeg vet at det blir mange dager med harde tak, men så utrolig mange gleder underveis . Vi kan aldri slutte å håpe på en god fremtid. Jeg er sikker på at bloggen min, foredrag og frivillig arbeid vil gi meg fremdrift i livet! Så får jeg reise meg igjen hvis jeg snubler litt iblant ! 

Vi må ta små skritt fremover! Gi oss selv muligheten til å oppleve mestring. Det har gitt meg muligheter som jeg ikke visste om. Jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke, og jeg har god tro på det som skal skje! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg