Mestring gjør meg sterkere!

Jeg har mange utfordringer for tiden! Det går i ett, og jeg må stadig vekk teste egne grenser. Men det er stort sett overkommelig for meg, og jeg opplever veldig mye mestring. Det gir meg en ny styrke i meg selv, og det kjennes utrolig godt! Jeg får erfare at jeg er en ressurs, og at jeg virkelig kan få lov til å gjøre en innsats for andre mennesker. Det er utrolig viktig for meg, og jeg kjenner på en stor glede og takknemlighet. Det er deilig å kjenne seg sterkere enn tidligere, og det gjør meg optimistisk! Jeg er veldig klar for nye utfordringer, og det krever en del krefter for å komme seg gjennom dette. Hvert steg som jeg tar krever krefter, men så er gevinsten veldig høy. Jeg har fått mange venner, og jeg har lært veldig mye de siste ukene.

Det er deilig å føle seg sterkere! Noen ganger blir jeg litt satt ut. Rett og slett fordi det krever mer av  meg enn jeg egentlig forutså. Det er på godt og vondt. For selv om jeg sliter iblant, så klarer jeg stort sett alltid å komme meg gjennom det som skjer. Jeg er veldig sta, og det hjelper meg gjennom de vanskelige stundene. Jeg har flere ganger kjempet meg gjennom angst og uro. Det er jeg stolt over å ha mestret. Jeg har virkelig stått i det, og opplevd en stor mestringsfølelse når alt er overstått. Jeg kan ikke ta alt på en gang, men jeg kan ta steg for steg videre mot en god fremtid! Jeg merker at det går fremover, og jammen er det deilig å kjenne på!

Livet byr på mange utfordringer! Det er veldig viktig for meg å ta en dag om gangen. Å komme seg velberget gjennom de ulike utfordringene, er en krevende prosess. Men jeg føler meg tryggere nå, og det er deilig! Jeg er glad for at mestring gjør meg sterk! Da kan jeg klare så utrolig mye mer enn det jeg trodde var mulig. Livet er en veldig spennende reise, og det er mye å glede seg over!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg