Jeg jager vekk negative tanker!

Jeg har bestemt meg for å jage vekk de negative tankene! De tankene som forsøker å presse meg nedover i depresjoner og vonde sirkler. Jeg nekter å la dem få bestemme min ferd videre i livet. Jeg har tatt et valg, og det er jeg veldig glad for. Jeg er nemlig sikker på at hvis jeg skal komme meg fremover i livet mitt, så må jeg legge bort det som tynger meg. Jeg må ikke la det få lov til å ta så stor plass i mitt eget liv lenger. Jeg er ikke naiv, så jeg vet at de alltid vil være der. Men jeg trenger ikke la negativitet få lov til å sette føringene på min videre livsvei! Det er viktig for meg å komme videre, og ikke være et offer resten av livet mitt. Jeg kan ikke endre fortiden, men jeg kan jammen bestemme en hel del når det kommer til min fremtid. Jeg føler meg trygg på at jeg skal komme meg videre i den retningen som jeg ønsker meg! Det skjer veldig mye nå som kan bære frukter på et senere tidspunkt!

Jeg har bestemt meg for å følge hjertet mitt! Jeg er derfor veldig optimistisk når det kommer til fremtiden for oss alle sammen. Man kan ikke gå rundt med en negativ holdning til livet! Da går det jo rett til bunns med hele gjengen! Jeg er veldig glad for at jeg klarer å se det som er positivt i livet mitt. Det kommer til å være en drivkraft som bærer meg fremover. Jeg kan ikke la gamle traumer få ta over livet mitt lenger. Det orker jeg ikke holde på med. Selv om noen dager fortsatt er veldig tunge og mørke, så merker jeg en fremgang som jeg setter stor pris på- Det er utrolig deilig å kjenne at hodet og kroppen spiller mer på lag enn tidligere. Helsen min er en utfordring, men jeg skal jammen meg ikke la meg stoppe!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg