Jeg er svært takknemlig!

Jeg har opplevd veldig mange ting i livet som jeg gjerne skulle ha unngått. Men jeg har kommet frem til at jeg er veldig heldig! For nå har jeg det veldig bra her i Mandal, og det er jeg svært takknemlig for. Det er ikke en selvfølge å klare seg bra etter en fortid som min. Men jeg var utrolig heldig som kom sammen med min kjære mann på et tidlig tidspunkt etter skilsmissen. Jeg vet ikke hvordan det hadde vært for meg og ungene hvis vi skulle gått gjennom disse årene helt alene. Det er helt avgjørende med trygghet og stabilitet i livet når man skal bearbeide en slik historie. Det var veldig godt å komme seg langt vekk fra det som var vondt og vanskelig. Her har vi kunnet jobbe oss gjennom tingene i ro og frem, omringet av kjærlighet og trygghet.

Heldigvis er livet langt. Vi har muligheten til å skape en god og trygg fremtid for oss og ungene. Det betyr alt for meg, og jeg har virkelig kjent på en dyp glede og takknemlighet de siste årene. Jeg vet at det kanskje høres klissete ut, men den kjærligheten som råder her hos oss er utrolig viktig! Jeg er veldig sikker på at dette kommer til å fortsette på riktig spor. Jeg vet at min fysiske og psykiske helse kommer til å svinge litt i årene som kommer, men det skal ikke få ta i fra meg gleden over livet! Jeg føler meg tryggere enn noen gang, og jeg er veldig klar for å strekke meg videre og oppleve livet! Vi må enda ha stort fokus på hverdagen, men jeg føler likevel at der er mer rom nå for å drømme litt mer!

Jeg vet at det er gode dager og vonde dager i livet! Men jeg har erfaringer som gjør at jeg klarer meg gjennom det aller meste. For jeg er fortsatt her etter alt som har skjedd til nå i livet mitt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg