Nå begynner juletreffene!

I kveld skal jeg være med på FFO sitt årlige julemøte her i Mandal! Det blir en koselig stund med god mat, loddsalg, utnevning av komiteer og jeg skal synge litt adventsanger. Jeg håper på en fin stund sammen med en god gjeng! Det er mange slike julemøter fremover. Det er jo mange ulike julebord, og jeg kommer til å få min dose med julemat. Det er noe eget med slike juleavslutninger. Men jeg føler det er litt tidlig enda, og er ikke kommet riktig i julestemning enda. Men det kommer snikende etter hvert som julesangene blir spilt. Jeg er jo i gang med litt øving siden det blir noen få opptredener frem mot jul. Det er alltid koselig å synge julesanger, og det har sin egen stemning for min egen del!

Jeg gleder meg til å spise god julemat, og det er deilig å få det servert ute! Da slipper man alt stresset her hjemme. Jeg satser på at det smaker like godt som før, og jeg skal nyte middagen. Jeg liker slike juletreff. Det skaper en sosial stemning og bedre samhold for medlemmene. Det er viktig å satse på sosiale møteplasser. Et sted hvor man kan prate sammen, og ha det trivelig. Jeg er blitt veldig glad i slike sammenkomster, og tenker at det er en nyttig arena for å bli bedre kjent med medlemmene. Jeg gleder meg også veldig til å ha julebord sammen med Revmatikerforeningen på fredag kveld. Det er alltid god stemning, og jeg har mange venner der!

Mental Helse Vest Agder skal ha sitt julebord i Farsund 16.-17. desember, og Mental Helse Mandal og Lindesnes skal ha sitt julebord 6.desember. I tillegg skal jeg delta på Mental Helse Aust Agder sitt seminar og julebord nå på lørdag. Det blir veldig mange treff, men jeg gleder meg likevel!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg