Jeg våger å kontakte kjente fjes!

Den siste tiden har jeg vært litt i kontakt med kjente fjes. Jeg har tatt kontakt med dem for å forsøke å tips og råd til blogg og foredragsvirksomhet. Jeg er ikke så veldig redd for å ta kontakt med andre mennesker som har mer innsikt enn meg på ting. De er vanlige mennesker som deg og meg, og mange ganger får man faktisk hyggelige tilbakemeldinger og svar. Jeg tenker ofte at det er viktig innhente kunnskap, og har jeg valgt å gå rett til de kildene som jeg tror er viktige for min egen del. Jeg har selvfølgelig opplevd at man ikke får noe svar, men det er bare slik det er. Det er desto mer hyggelig når man faktisk kommer i en god dialog, og man ser veien videre! Jeg er glad for at jeg faktisk våger å ta kontakt. For jeg har ikke opplevd noe negativt enda på grunn av mine henvendelser.

Jeg er en kvinne som våger! Men det er likevel veldig godt å ha mennesker rundt seg som backer og heier. Nå har jeg opprettet litt kontakter, og jeg vet at der er mye nyttig informasjon å lære, Jeg vurderer å ta noen kurs via nettet for å heve mitt kunnskapsnivå i forbindelse med blogg og foredrag. Jeg er absolutt lærevillig, og gleder meg til å få ny kunnskap etter hvert som tingene faller på plass. Men alt til sin tid, og jeg er i hvert fall i gang med planlegging av diverse ting. Det er veldig kjekt å komme i gang med egne prosjekter her hjemme, og likevel føle at man tilhører et slags nettverk. Jeg digger å ha kontakt med flere som jobber med lignende ting som meg selv. Da kan jeg lære mye av andre, og være en del av noe større og sterkere!

Jeg har vært i kontakt med Trine Grung. Hun har vært en aktiv blogger i veldig mange år, og er ekspert på sosiale medier. Jeg har også kommet meg med i hennes Facebook side som heter Kvinner som våger! Jeg gleder meg til å kunne hente inspirasjon og kunnskap sammen med andre kvinner som våger! Jeg tenker at vi trenger et slikt sted hvor kvinner pusher og støtter hverandre fremover. Det kan til tider være tøft å våge! Desto viktigere er det da å ha mennesker som hjelper til med heiarop, kunnskap og erfaringer. Jeg vet at der kan komme mange ting i kjølvannet av et slikt nettverk, og jeg vil altså være med helt fra starten. Jeg gleder meg til å se hva Trine Grung finner på, og jeg er kjempefornøyd med den entusiasmen og støtten hun viser meg og andre kvinner som våger!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg