Jeg skal intervjues i dag!

Jeg skal intervjues i dag. Jeg skal fortelle min historie på nytt. Jeg skal fotograferes. Mest sannsynlig kommer dette i et magasin etter nyttår. Jeg kommer tilbake med videre informasjon. Dette er skummelt, og spennende på samme tid! Jeg både gleder og gruer meg. Jeg kjenner det i magen min, og jeg vet at det kommer til å bli krevende. Men jeg har bestemt meg, og jeg skal gjennomføre dette nå. Det er viktig med åpenhet rundt psykisk helse, og jeg velger å stå frem i offentligheten med min historie. Jeg kommer til å verne om det som er aller mest privat, men jeg skal likevel være åpen og ærlig. Det er en skikkelig utfordring som venter på meg i dag! Jeg vet at det blir litt nerver, og jeg kommer til å være veldig spent når jeg skal lese gjennom reportasjen før trykking. Jeg føler meg ganske modig som våger dette! Men jeg er en kvinne som VÅGER!

Jeg har tenkt meg nøye om. Vil jeg virkelig stå frem i et stort magasin med navn og bilde? Takler jeg at så mange mennesker får møte meg og min historie? Vi har snakket om dette her hjemme, og jeg har full støtte her hjemme. Det hadde ikke vært aktuelt dersom mann og barn var uenige med meg. Men jeg føler meg som en talsperson for mange mennesker der ute. Jeg vil gjerne at flere skal få informasjon om hvordan livet kan bli påvirket av mobbing i barndommen! Jeg vil at Dere skal få høre min historie slik at kunnskapen rundt psykisk helse øker! Jeg har kommet frem til at dette er min hjertesak, og da er jeg villig til å prate om dette i offentligheten! Jeg vet at slike reportasjer kan være viktige for veldig mange mennesker, og da er det min tur til å gjøre dette nå! Jeg tror at det kanskje blir litt ståhei etterpå, men det skal jeg takle. 

Det er helt utrolig at det skjer slike ting i livet mitt nå! Jeg føler at min stemme blir tatt på alvor, og jeg får lov til å spre mitt budskap til mange flere mennesker i landet vårt! Jeg satser på at dette blir bra, og at jeg takler det på en god måte. Men jeg vet at det kommer til å trigge mine følelser og tanker! Håper at Dere heier på meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg