Jeg er på vei til Fevik!

Da er jeg kommet meg av sted, og jeg er på vei til Fevik! Jeg er invitert av Mental Helse Aust Agder til deres fagdag og julebord med overnatting. Jeg gleder meg veldig til å være med på dette arrangementet. Det er deilig å bare være gjest og publikum. Da kan jeg kose meg, snakke med mange mennesker og slappe litt av. Det er ikke så veldig ofte man får muligheten til det. Som oftest har jeg jo noe som skal gjøres når det kommer til Mental Helse sine arrangement. Jeg er veldig klar til å bli kjent med nye mennesker- Det er alltid spennende! Jeg er sikker på at programmet vil bli lærerikt og bra. Jeg får så mye ny kunnskap for tiden, og det er veldig kjekt. Men det tar også tid å sortere alle inntrykkene. 

Det er kjekt å dra på tur, men litt trist å dra hjemmefra nok en helg! Jeg gleder meg til det roer seg ned litt igjen. Man trenger de rolige periodene også. Jeg skal likevel holde fokus, og være tilstede med hele meg. Det er viktig å legge annet bort, og fokusere på de oppgavene som venter akkurat nå. Jeg er klar for en ny fagdag, og ser frem til mer kunnskap. Jeg gleder meg veldig til å få høre personlige innlegg. De setter som regel mest spor hos meg. Det kan fort bli veldig teoretisk, men de personlige innleggene er viktige. Jeg har mange tanker i hodet, og håper at jeg finner roen i dag til å ta til meg kunnskapen.

Jeg ønsker alle sammen en flott lørdag! Bruk den godt, og vær rause mot hverandre! Jeg blogger som vanlig hele helgen. Det er kjekt å ha bloggen som min kanal! Tusen takk til alle Dere som leser mine innlegg! Jeg er svært takknemlig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg