Julestemningen er i ferd med å komme!

Nå nærmer det seg endelig advent! Da kommer min julestemning endelig på plass. Da kan jeg starte med å pynte til jul, og vi kan kose oss med våre tradisjoner. Vi har valgt å senke kravene til oss selv, og har valgt ut de tradisjonene som er viktigst for oss. Men når julepynten kommer på plass, og utelysene lyser opp i hagen vår, ja da kommer julestemningen til meg! Jeg hører på julemusikk, og det er alltid veldig koselig. Jeg merker at julestemningen er i ferd med å komme til meg, og jeg trenger julekos og fritid nå. Det er noe eget med denne tiden. Det blir masse lys, og koselig stemning overalt. Jeg elsker det, og jeg koser meg når huset er ferdig pyntet!

Det var veldig koselig se på julepynten som var satt frem på Stranda hotell(ikke sponset) i helgen! Jeg kjente at det fikk meg i julestemning, og det var veldig koselig. Jeg er svak for julepynt og julelys. Da kommer liksom all kosen frem i meg, og jeg vil bare ha det hyggelig sammen med mine kjære. Det er noe eget, og jeg elsker det. Men jeg velger å ta det rolig. Jeg orker ikke det presset som mange legger på seg selv. Her baker vi det vi har aller mest lyst på, og så blir det en fin jul. Jeg tar hensyn til barnas ønsker om julekaker, og vi baker litt sammen enda. Det er ekstra koselig med pepperkakebaking med guttene mine. 

Jeg håper at advent gir oss gode opplevelser! Det er en fin ventetid frem mot jul. Jeg skal forsøke å nyte mest mulig! Det er veldig viktig å ta vare på kosen og varmen. La ikke all stress og alle krav få ødelegge denne tiden! Jeg gleder meg til de neste ukene med julestemning overalt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg