Jeg gleder meg til å få langt hår!

Jeg er i full gang med mange endringer! En av de mest synlige endringene som skjer med meg, er at jeg har latt håret mitt gro! Jeg kan nesten ikke vente til å se hvordan det blir med skikkelig langt hår. Jeg gleder meg til å dulle og style håret mitt. Jeg håper at det blir en fin hårmanke av dette til slutt. Akkurat nå er det jo litt kaotisk, men det kommer seg. Jeg er veldig glad for at min naturlige hårfarge er så fin! Jeg føler nemlig ikke noe som helst behov for å farge håret mitt lenger! Det er deilig å slippe det styret, og det koster jo veldig mye også!

Jeg ser frem til å leke med ulike frisyrer og oppsett av hår! Det kommer til å ta sin tid, og jeg må bare holde ut. Jeg vil ikke sette på løshår. Her skal det være skikkelig og mitt eget! Jeg er veldig spent, og føler allerede at jeg har fått et annet utseende enn tidligere! Jeg har også begynt med større øredobber. Jeg har funnet ut at det passer jeg, og det er kjempegøy! Jeg har jammen meg mye å ta igjen etter disse årene med joggebukse og hettegenser! Jeg føler endelig behov for å stelle meg skikkelig, og være feminin!

Jeg kjenner på en ro inni meg. Det føles riktig å endre på håret mitt etter veldig mange år med kort protestfrisyre! Nå vil jeg heller kose meg med langt hår, og være så feminin som jeg kan klare! For nå føles det helt riktig. Det er det kun jeg som kan kjenne på. Det er uvant for mine nærmeste å se meg med lengre hår og egen hårfarge. Men det får de bare venne seg til! Og jeg får heldigvis masse ros! Det gjør meg skikkelig glad! Jeg var klar for en endring. Nå må jeg bare vente på resultatet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg