Jeg skriver BOK!

Så er det altså slik at jeg jobber med å skrive min egen bok! Det er et prosjekt som jeg har jobbet med en hel stund. Jeg har ikke snakket med så veldig mange mennesker om akkurat dette. For det er en prosess som er til tider veldig vanskelig å komme seg gjennom. Jeg har vært i kontakt med et par forlag. Der er interesse men ingenting er avklart. Så det kan hende at jeg ikke får gitt den ut engang. Men for meg er det en viktig del av min prosess, så jeg har derfor bestemt meg for å skrive den uansett. Jeg må først skrive ferdig manus før forlagene bestemmer seg. 

Jeg skriver en miks av selvbiografi og mestringsbok! Jeg forteller åpent og ærlig om store deler av livet mitt. Men jeg er også veldig bevisst på hva som må holdes privat. Det blir en bok som beskriver mye fra min barndom. Jeg føler meg klar til å dele mine tanker om min oppvekst på et dypere nivå enn jeg har gjort her på bloggen til nå. Det har til tider vært så vanskelig å jobbe med denne boken, så jeg har lagt den vekk i lange perioder. Men jeg jobber meg fremover, og det er i ferd med å bli en veldig sterk og personlig bok. 

Men jeg gleder meg aller mest til å dele med Dere mer om de verktøyene som gir meg mestring! For jeg ønsker å fokusere en hel del på det som har hjulpet meg videre i livet mitt! Jeg er jo faktisk i ferd med å få et veldig godt liv. Jeg er lykkelig gift med verdens beste ektemann, og har to herlige barn! Vi har kommet oss velberget gjennom mange stormer, og vi skal stå sterke sammen gjennom livet. Det er viktig for meg å fortelle hvordan jeg bruker mine verktøy i hverdagen. Da kan jeg gi videre noen gode råd til andre mennesker som sliter med sitt!

Jeg vet ikke om min drøm om publisering blir et faktum! Men jeg skal fortsette mitt arbeid, og jage drømmer! Så kanskje blir min drøm om å bli forfatter endelig oppfylt? Det gjenstår å se. Men jeg er uansett veldig stolt over min egen innsats, og jeg kjenner at det hjelper meg videre i livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg