Ikke bry deg om hva andre mener!

Jeg vil veldig gjerne bestemme selv! Jeg ønsker ikke at så veldig mange andre enn meg selv skal bestemme over mitt liv. Jeg er veldig glad i å snakke sammen med min kjære mann. Og vi jobber oss gjennom livet sammen. Vi snakker sammen om alt, og vi er enige vår vei videre. Det er det viktigste for meg. Men jeg har et veldig stort behov for å klare ting på egenhånd. Jeg trenger alenetid. Jeg gikk rett fra barndomshjemmet, og over i et forhold som varte i nesten 19 år. Så var jeg singel i kun 7 måneder før jeg ble kjæreste med min kjære ektemann. Jeg har ikke vært mye alene. Jeg er derfor veldig opptatt av å kunne mestre livet selv.

Jeg gjør nok noen ting litt annerledes enn andre. Jeg deler veldig mye, og det er det ikke alle som liker like godt. Det respekterer jeg. Men jeg kan ikke la andre få bestemme over mine valg! Jeg må ta ansvaret helt selv, og velge det som fungerer best for meg og mine nærmeste. Jeg orker ikke lenger å ta hensyn til hva andre mener om meg og mitt liv! Det handler for meg om å være enig med min ektemann, og finne vår vei sammen. Det gjør vi, og vi har det veldig fint sammen. Så får alle andre gjøre det de ønsker uten at jeg legger meg i det. Jeg vil bare få lov til å finne vår vei videre.

Jeg gjør ting på min måte. Jeg vet at det skaper reaksjoner i noen miljøer. Men det lever jeg med på en god måte. For jeg har mine viktige holdepunkter i livet mitt. Jeg har en familie som jeg elsker over alt på denne jord. Og jeg har et stort ønske om å formidle mine tanker og erfaringer gjennom blogg og foredrag! Jeg føler meg veldig heldig som kan følge mine drømmer! Og jeg gjør det på min egen måte1

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg