Her i Mandal er jeg ikke redd!

Noe av det som jeg elsker aller mest ved å bo her i Mandal, det er at her er jeg ikke redd! Her går jeg rundt i gatene uten å være engstelig for hvem jeg kan møte på. Jeg elsker å tusle rundt på senteret for å shoppe litt, eller bare kikke på diverse ting. Jeg kvier meg ikke for å gå ut. Det var et stort problem for meg når jeg bodde i Egersund. Jeg holdt meg selv innendørs i lange perioder, eller så var det mye angst og redsel når jeg gikk ut. Men da jeg flyttet ned til Mandal, så bestemte jeg meg for å leve fritt. Jeg skulle ikke la gamle vanskeligheter få ødelegge resten av livet vårt! Jeg har lært meg ulike teknikker, og jeg har kommet veldig langt i denne prosessen.Når jeg møter mennesker fra Egersund, så møter jeg dem med hevet hode! Jeg velger å smile, og være høflig.

Men det hender jo dessverre at jeg møter giftige blikk på min vei. Det må jeg nok bare leve med. For noen mennesker ønsker ikke meg godt, og det er bare slik det er. Jeg kan ha det vanskelig etter slike møter, men jeg lar meg ikke knekke! Jeg bor her, og jeg har det utrolig fint. Det er starten på en fremtid som jeg virkelig setter pris på. Jeg har bestemt meg for at det skal bli mange gode år her sammen med mannen min og barna våre! Det er utrolig deilig å kjenne på denne friheten, og at jeg kan puste fritt. det er ikke noe som holder meg tilbake.

Jeg trenger å bo her! Det har gitt meg den fremgangen som jeg håpet på. Det er trygt og godt. Jeg lever i kjærlighet og respekt. De vanskelige dagene kommer vi oss gjennom sammen. Jeg har levd et liv som har satt dype spor i sjelen min. Men jeg har klart å komme bort fra det som var vondt og vanskelig. Det har gitt meg et helt nytt liv som jeg virkelig nyter!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg