Jeg våger endelig å føle meg fin!

Det er deilig å endelig kunne føle seg fin! Jeg er endelig i stand til å kunne se på et bilde, og ikke gremmes over eget utseende lenger! Det er for meg en veldig stor seier, og det gjør meg veldig glad. For det er veldig vondt når man hver dag snakker seg selv ned. Nå er jeg endelig trygg nok til å gjøre som jeg selv vil! Jeg har tatt frem sminke og øredobber. Jeg kler meg i sterke farger, og har min egen stil. Jeg er så uendelig glad for at jeg endelig kan slappa litt av, og ikke være så veldig selvkritisk hele tiden. Det er godt å kunne ta egne bilder, og faktisk være fornøyd med resultatet!

Jeg er i ferd med å bli glad i meg selv, og det fortjener jeg! Jeg er blitt 40 år gammel, og da er det jammen meg på tide å legge ned hatet mot seg selv. Jeg skal gi meg selv glede og gode opplevelser fremover. For jeg trenger nemlig å fylle opp kvoten med positive tanker! Jeg er ofte veldig sliten, så de dagene hvor jeg blomstrer er veldig viktige for meg. Da føler jeg at dagen min er fin, og jeg kan overvinne absolutt alt! Jeg er i en stor endringsprosess, og det er veldig spennende for meg! Der skjer stadig vekk nye ting, og jeg overvinner flere utfordringer hver dag. Det er fordi jeg endelig føler meg trygg nok til å gjøre nye ting! Det er veldig spennende for meg personlig, og jeg jobber meg gjennom nye utfordringer etter beste evne!

Jeg håper inderlig at den gode følelsen ikke forsvinner igjen! Der kommer vonde dager, men da skal jeg lete frem det gode igjen. Nå er jeg kommet så langt at jeg vet at det skal ende godt for min del! Jeg gir meg nemlig aldri! Jeg vet at det vil kreve veldig mye av meg i årene som kommer, men det skal jeg klare. For gevinsten er så uendelig stor og viktig for meg! Det er deilig å endelig være glad i seg selv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg