Å finne seg sjæl!

Vi forandrer oss veldig i løpet av et liv. Der kommer utfordringer og opplevelser som gir oss ulike erfaringer. Vi formes etter hvert som livet skrider frem. Jeg er veldig forandrer de siste årene. Heldigvis til det bedre, og jeg har det veldig trygt og godt. Det har tatt veldig lang tid å finne meg selv, og jeg vet ikke om jeg noen gang kommer helt i mål. For vi kommer til å forandre oss etter hvert som årene kommer på. Men akkurat nå så har jeg det veldig fint, og jeg er på en god plass i livet mitt. Det er veldig mye som er godt og lunt i livet mitt, og det gjør meg endelig trygg.

Jeg har fortsatt kroniske smerter. Jeg lever fortsatt med angst. Men likevel så har livet mitt blitt bedre. For jeg har jobbet meg gjennom mange prosesser innvendig. Jeg er veldig klar over at det vil komme veldig mye som vil utfordre meg gjennom livet. Men nå er jeg i bedre stand til å takle de tingene som kommer. Jeg vet at jeg kommer til å gå på trynet noen ganger. Men jeg vet også at jeg er i stand til å reise meg igjen relativt raskt. Det er både godt og rart å bli kjent med seg selv på nytt. Jeg har oppdaget mange ting som jeg ikke visste. Det er veldig spennende å våge å leve!

Jeg er ikke noe glansbilde! Jeg har mine svakheter. Men jeg har en glede over livet! Jeg setter så utrolig stor pris på de dagene hvor alt er bra, og jeg føler meg fin. De dagene hvor jeg er god mot meg selv, og gir meg selv lov til å blomstre. Da kjenner jeg at livet er godt å leve! Da gir jeg meg selv en god opplevelse, og jeg får påfyll av selvtillit og selvfølelse!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg